Промена за корисниците на Facebook и Instagram во Европа

Meta наскоро ќе им понуди на корисниците на Facebook и Instagram во Европската Унија опција за ограничување на персонализираните реклами, со цел да се усогласат со правилата на ЕУ.

Европската комисија објави дека новите опции за рекламирање ќе пристигнат во јануари 2026 година, истакнувајќи дека ова е „прв пат таков избор да се понуди на социјалните мрежи на Meta“.

„Meta ќе им даде на корисниците вистински избор помеѓу тоа да се согласат да ги споделат сите свои податоци и да добиваат целосно персонализирано рекламирање или да споделуваат помалку лични податоци и да доживуваат ограничено персонализирано рекламирање“, соопшти Комисијата.

Промените се резултат на „близок дијалог“ меѓу ЕУ и Meta, а блокот ќе следи како корисниците го прифаќаат новиот модел на рекламирање и какво влијание ќе има откако ќе биде воведен следниот месец.

Новите опции за рекламирање доаѓаат откако Meta беше казнета со 200 милиони евра во април за кршење на Законот за дигитални пазари (DMA), кој бара од потрошувачите да имаат можност да го ограничат користењето на нивните податоци за рекламирање.

Казната беше изречена затоа што Facebook и Instagram ги принудија корисниците или да платат претплата за отстранување реклами или да дадат согласност за користење на лични податоци во верзии на платформите поддржани од реклами.

Scroll to Top