Најновите податоци од аналитичката компанија Counterpoint, објавени од GSM Arena, не носат добри вести за индустријата за паметни часовници. Глобалниот пазар бележи петти последователен квартал на пад, но сликата не е иста насекаде – Кина се спротивставува на трендот со импресивен раст. Глобалниот пазар на паметни часовници се соочува со петти последователен квартал на пад, со испораки кои се намалени за 2% на годишно ниво, објавува порталот Bug. Сепак, додека остатокот од светот стагнира, Кина е во подем. Тамошниот пазар бележи неверојатен раст на испораките од дури 37%, покажувајќи сосема поинаква динамика во споредба со глобалниот тренд. Експертите од Counterpoint наведуваат две клучни причини за оваа ситуација на глобално ниво: Продажбата на паметни часовници на Apple, долгогодишен двигател на пазарот, ослабува. Значително и континуирано забавување на некогаш брзорастечкиот индиски пазар, го изгуби својот замав. И покрај падот од 9% на испораките, Apple сè уште го држи водството со 20% глобален пазарен удел. Вистинските победници во кварталот беа кинеските брендови. Huawei забележа зголемување од 53%, додека Xiaomi го следеше примерот, со скок на неговиот удел од 6% на 10%. Samsung, од друга страна, се бори; неговиот пазарен удел падна од 9% на 7%, што е пад од речиси 23% на годишно ниво. Интересни промени се видливи и во преференциите на потрошувачите. Се чини дека потрошувачите сè повеќе бараат поскапи уреди со побогати функции. Сегментот на часовници од 100 до 200 долари забележа раст од 21%, додека најприфатливата категорија, онаа под 100 долари, забележа пад на испораките од 17%. Гледајќи напред, Counterpoint предвидува скромно закрепнување. Аналитичарите веруваат дека до крајот на 2025 година, пазарот на паметни часовници би можел да забележи мал раст од околу 3%, што сигнализира можна стабилизација по подолг период на пад.
