Глобалната продажба на паметни часовници опаѓа: Еве ги главните „виновници“

Најновите податоци од аналитичката компанија Counterpoint, објавени од GSM Arena, не носат добри вести за индустријата за паметни часовници. Глобалниот пазар бележи петти последователен квартал на пад, но сликата не е иста насекаде – Кина се спротивставува на трендот со импресивен раст. Глобалниот пазар на паметни часовници се соочува со петти последователен квартал на пад, со испораки кои се намалени за 2% на годишно ниво, објавува порталот Bug. Сепак, додека остатокот од светот стагнира, Кина е во подем. Тамошниот пазар бележи неверојатен раст на испораките од дури 37%, покажувајќи сосема поинаква динамика во споредба со глобалниот тренд. Експертите од Counterpoint наведуваат две клучни причини за оваа ситуација на глобално ниво: Продажбата на паметни часовници на Apple, долгогодишен двигател на пазарот, ослабува. Значително и континуирано забавување на некогаш брзорастечкиот индиски пазар, го изгуби својот замав. И покрај падот од 9% на испораките, Apple сè уште го држи водството со 20% глобален пазарен удел. Вистинските победници во кварталот беа кинеските брендови. Huawei забележа зголемување од 53%, додека Xiaomi го следеше примерот, со скок на неговиот удел од 6% на 10%. Samsung, од друга страна, се бори; неговиот пазарен удел падна од 9% на 7%, што е пад од речиси 23% на годишно ниво. Интересни промени се видливи и во преференциите на потрошувачите. Се чини дека потрошувачите сè повеќе бараат поскапи уреди со побогати функции. Сегментот на часовници од 100 до 200 долари забележа раст од 21%, додека најприфатливата категорија, онаа под 100 долари, забележа пад на испораките од 17%. Гледајќи напред, Counterpoint предвидува скромно закрепнување. Аналитичарите веруваат дека до крајот на 2025 година, пазарот на паметни часовници би можел да забележи мал раст од околу 3%, што сигнализира можна стабилизација по подолг период на пад.

Scroll to Top